Feestverslag Biotopfeest #1

Vrijdag 12 mei hebben we een prachtig feestje gehad! Er zijn tussen de 60 – 70 Biotopers komen eten en feesten. Het was met recht een Topfeest. Dit smaakt naar zo veel meer!

Was je er niet bij of wil je nog even nagenieten? Hieronder een verslagje van de highlights en natuurlijk de foto’s.

Kookkunsten

Jullie gaven flink gehoor aan de potluck en er kwamen allerlei hartige taarten, salades en andere kokkerelkunsten voorbij. De catering was voortreffelijk, dankzij ons allemaal! Wauw!

De Hoedjesverkiezing

Om nog maar niet te spreken over de hoedjes! Het is zo waar dat we een creatieve broedplaats zijn. Wat een creatieve hoofddeksels liepen er rond! Jullie hebben keihard gestreden om de titel ‘Best Hoedje van de Biotoop’. De hoeden die de kroon spanden waren toch echt van het duo Anna & Seto AKA ‘Fietsstuur & Paardebloem’. De terechte winnaars. Met als klap op de vuurpijl dat de hoed van Seto in de brand werd gestoken voor een heel bijzonder effect! De tweede prijs ging naar Monica met haar imposante rode hoed. Gastheer Jochum presenteerde de verkiezing met verve. Met luid applaus van het publiek werden de winnaars gekozen. De prijsuitreiking werd door niemand minder gedaan dan Jochums lieftallige assistent Lenze. Wat een spanning en sensatie tijdens de verkiezing! Entertainment van de bovenste plank vonden wij het.

De genomineerden in willekeurige volgorde waren: Lotte, Ilse, Monica, Irma, Emily, Niekele, Nieves, Jobbe, Andrea, Hanneke en natuurlijk het duo Anna & Seto.

En verder?

We hadden vuurtjes, deuntjes, kletspraatjes, diepzinnige gesprekken en natuurlijk marsmallows. Vuurmeisters Dries & Joachim hebben voor de vuurtjes gezorgd. Het Snode Plannenbord is flink volgeschreven. De mocktails van Andrea & Steffi waren heerlijk. Net als de soep van Sytse. Het huidige team van de Biotoopvereniging heeft een kort praatje gehouden over wat iedereen persoonlijk drijft om zich in te zetten voor de Biotoopvereniging.

Dank aan iedereen die er was. Wat hebben we genoten samen! Wij zijn het helemaal eens met Ina:

“Het was een heerlijk feestje! Even weer samen zijn, lekker eten en drinken en kletsen. Het Biotoopgevoel komt (bij mij) helemaal weer terug. Dank jullie wel!”

Iedereen die nu een last heeft van fomo, niet getreurd, aanstaande zondag komen we weer bij elkaar aan het einde van de Biotopendag. En natuurlijk zullen er meerdere feestjes volgen.

Fotocredits Andrea Hooijmans & Patrick Laan
Sta je op de foto en wil je dit hier niet hebben staan, mail even naar hannekelaaning@gmail.com

Lid worden?

Denk je nou; jemig wat een leuke en goede dingen doet de Biotoopvereniging, word lid! Hier kun je de visie nog eens doorlezen en wat we doen.

Wat betekent het om lid te zijn?

• Je ondersteunt de Biotoopvereniging met 1 euro per maand zodat we extern advies kunnen inwinnen en de organisatiekosten kunnen dekken
  • Je draagt bij aan het vergroten van de invloed van de Biotoopvereniging door met meer mensen te zijn
  • Je vertegenwoordigt een stem (jouw stem) over Biotoopse zaken
  • Je support de visie en het werk van de Biotoopvereniging

Weet je nog niet zeker of je al lid bent? Meld je voor de zekerheid nog een keer aan.

Geplaatst

in