Jobbe Holtes Biotoop

Visiedocument

De afgelopen maanden hebben we als bestuur flink gewerkt aan een visiedocument voor de gemeente. Met input van allemaal betrokken Biotopers. Input vanuit de toekomstbrainstorm, algemene ledenvergaderingen en natuurlijk de enquête. Maar liefst 120 mensen vulden de enquête in. Met deze input schreven we samen met een aantal leden een pleidooi voor het voortbestaan van de Toop. Een document met goede verhalen die inzicht geven in ons als community en waaruit blijkt dat we als broedplaats impact hebben op de samenleving.

Wij vinden het stuk een goede start om verder te bouwen aan onze gemeenschap en onze vereniging. We hopen dat de gemeente, mede dankzij dit stuk, de waarde van Biotoop erkent en ons als gebruikers een plekje geeft aan de ontwerptafel voor de toekomst.

Lees hier de pdf van het visiedocument.

Geplaatst

Tags: